برای زندگی می‌نویسم

یه مامان
سلام خوش آمدید

شعور بهشتی

جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۴۳ ب.ظ
داشتم به خرید خونه فکر میکردم.هیچ جوری امکان پذیر نیست.حتی با وام مسکن و فروش ماشین و طلاها.
نقدینگی زیادی میخواد که خب نداریم.
بی خیال.
بالاخره که بی خونه نمی مونیم.
البته شاید هم موندیم،بعید نیست.
امروز سومین روزیه که تو قرنطینه اینستاگرامی هستم.داره خوش میگذره.
تصمیم دارم ماهی 10 روز اینستاگرام رو از صحنه موبایلم حذف کنم.
ازم میپرسه اگه خرس ما رو بخوره چی میشه؟
میگم باید زنگ بزنیم آتش نشانی.
میگه: که شکم خرس رو پاره کنه.
میگم : آره.
میگه:اگه ما رو بجوئه چی ؟
میگم:اونوقت جان به جان آفرین تسلیم میشیم.
میگه: یعنی می میریم.
فکر نمیکردم معنی جان به جان آفرین تسلیم شدن رو بدونه،اما گویا میدونست.
چاره ای نبود گفتم : آره دیگه می میریم.
- بعد دیگه نمیتونیم زنده بشیم؟
گفتم: نه دیگه میریم یه جای دیگه.
- کجا؟
- بهش میگن بهشت.
دلم میخواست بیشتر بپرسه.انگار داشتم مرگ و مردن رو براش شیرین تعریف میکردم.اما دیگه ادامه نداد.منم گفتم تا شیرینی به تلخی نگراییده صحبت رو کش ندم.
#
چند روزی میشه برادرها سرما خوردند و فین فین و سرفه هاشون به راهه.
بهش گفتم : اتاقت رو جمع کنی پول میدم بری برای خودت شیرکاکائو یا آلوورا بخری.
گفت : میشه من نرم خودت بری.
همه محل، از علاقه اش به خرید تنهایی از سوپری محله که تازگیها اجازه اش رو پیدا کرده،باخبر بودند.
برای همین از جمله اش تعجب کردم و پرسیدم چرا ؟
گفت : اگه من برم ممکنه آقاهه مریض بشه.
میخواستم برم بغلش کنم سفت فشارش بدم که گفتم پررو میشه.
بجاش گفتم :آره راست میگی حواسم نبود ،خوب شد یادم انداختی.
اما خدایی خیلی حقش بود که بترکونمش از عشق.
میگم شعور این بچه منو اگه چهار تا بزرگسال داشتند،کره زمین بهشت میشد،نه؟

نظرات (۶)

دنیای فوق العاده ی بچه ها

کاش همیشه همه مون همینجوری مثه بچگیامون می موندیم تا دنیا یه دنیای رنگی رنگی و رنگین کمونی میشد

پاسخ:
آره واقعا
رنگی رنگی میشد خیلی رنگی
فوقش میخواستیم سر دو تا اسباب بازی یه کم موهای همدیگرو بکشیم بعد چند دقیقه هم دوباره آشتی و از سر گیری بازی
  • آسیه_عباسیان
  • عزیزدلم عاشق روز نوشت‌هات هستم.

    خدا پسر کوچولوی فهمیده‌اتو برات حفظ کنه ماشالله

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم.
    نگاهتون عشقه
  • زهرا شاهسون
  • عزیزم 😍

    خدا حفظش کنه براتون.

    خیلی روون و جذاب نوشته بودید. موفق باشید همیشه

    پاسخ:
    ممنونم از توجهتون.
    ممنوووون

    شعور بهشتی‌ام آرزوست.

    پر قدرت رو به جلو

    پاسخ:
    شعور بهشتی مرا نیز آرزوست.
    ممنونم از همراهیتون :)
  • سیده نیالا
  • یه جوری بهت خوش گذشته این قرنطینه از فضای مجازی که منو حسابی قلقلک میده اینکارو بکنم نه ۱۰ روز حتی ۲ ۳ روزم به نظرم خوبه .

    خیلی خوب بود واقعا😍👌🏼

    پاسخ:
    ها روله جانم ،دیگه هفته به هفته کردم.قد یه پست مزاحم اینستاگرام جان بشم و برم رد کارم .باشد که این خوشگذرونی عمری باشد :)))
  • فاطمه فرخی
  • مدل حرف زدنتو با بچه هات خیلی دوست دارم. بمونید واسه هم

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم.
    مرسی که میخونی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    برای زندگی می‌نویسم