برای زندگی می‌نویسم

یه مامان
سلام خوش آمدید

سوره ناس

سه شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۲۰ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده مهربان

 

بگو پناه می برم به پروردگار مردم

پادشاه مردم

معبود مردم

از شر وسوسه گر نهانی

آن کس که در سینه های مردم وسوسه میکند.

چه از جن و چه از انسان

عشق بازی با آیات

 

سلام مهربان ترینم

 

تو را هر لحظه شکر گزارم، برای داشته هایم وصد البته برای نداشته هایم.

قبلتر از اینها درک نمیکردم که چرا میگویند برای نداشته هایت هم باید شکر گزار باشی.

اما در این حال و در این سن ، کامل به درک این موضوع رسیده ام که هر چه دارم از لطف تو و هر چه ندارم از مهربانی بیش از اندازه تو به من است.

پناهگاه شبهای تنهایی من

نیرو بخش روزهای پرمشغله من

خوشحالم

خوشحالم که تو را باور دارم.

نمیدانم باور بقیه نسبت به تو چگونه است؟!

اما باور من عمیقا و وجودا به توست.

این باور را تا انتهای عمرم با من همراه کن.

نگذار پایم بلغزد برای چیزی که ارزشش را ندارد.

به انتظار دیدن آن دنیا که بی شک قابل مقایسه با این جهان نیست ، روزهایم را میگذرانم.

و هرلحظه از اینکه ناخواسته گناهی مرتکب شوم، دلهره دارم.

اما باز هم در نهایت هر شب ،وقتی سر بر بالینم میگذارم ، گویی رو سفید نبوده ام.

در نزدیکی ما کسی زندگی میکند که در رویای درآغوش گرفتن فرزندی ، شبها اشک به چشمانش می آید.

من اما

با صدای بلند قربان صدقه پسرکانم میروم و بی فکر به اینکه شاید او دلش بشکند.

امروز

امروز وقتی به این موضوع فکر کردم که اگر من جای او بودم چه حالی میشدم و من با او چه کردم ؟!

هیچ قصد و غرضی نبود.

اما ناخواسته شاید دلی شکسته شده باشد.

پناه من باش وقتی که، ناخواسته گناهی مرتکب میشوم که حتی نمیدانم گناه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
برای زندگی می‌نویسم