برای زندگی می‌نویسم

یه مامان
سلام خوش آمدید

انواع و اقسام خستگی

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۰۸ ب.ظ

خیلی خسته ام .

اما انقدر این خستگی و مدلهاش در ذهنم رژه رفتند که نتونستم نیام و ننویسم.

انواع و اقسام خستگی در زندگی من :

مدل اول که خیلی دوست داشتنی هست وقتیه که از زور خستگی میخوای پرواز کنی و حالت به شدت خوبه.

و مدل دوم که اصلا دوست داشتنی نیست وقتی هست که از زور خستگی میخوای زار زار گریه کنی.

مدل اول وقتی حاصل میشه که کاری که باهاش عشق میکنی رو انجام میدی و اون خستگی برات دلچسبترین تفریح دنیا میشه.

و اما مدل دوم هم وقتی هست که از سر اجبار باید انجام بدی و ... .

من الان درگیر مدل دوم هستم و دلم میخواد زار زار گریه کنم.

خسته ام خسته ه ه ه ه .

  • ۹۹/۰۸/۳۰
  • خانم مسلمون

خسته شدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
برای زندگی می‌نویسم