برای زندگی می‌نویسم

یه مامان
سلام خوش آمدید

یه قرار ملاقات خیلی مهم

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵ ق.ظ

یک هفته زودتر از موعد رفتم سر ملاقات .

اون لحظه که فهمیدم میتونم بیام و قرار نیست که یک هفته دیگه صبر کنم و لحظه شماری برای دیدنت ،پرواز کردم.

استرس دیدنت همه وجودم رو پر کرده بود.

من اومدم سر قرار و تو روی زیبات رو بهم نشون دادی.

از اینکه دوباره قرار هست عاشق بشم،عاشقتر از قبل،خیلی خوشحالم.

انقدر که دیروز فکر میکردم احتمالا من یکی از خوشبخت ترین آدمهای روی زمینم.

دیروز وقتی روی ماهت رو تو صفحه سیاه مانیتور دیدم.شکر کردم که من رو لایق داشتنت کردی.

کمکم کن،خودت کمکم کن که با تو بتونم بهترین خودم رو نشون بدم.

برادر کوچولوی محمدصدرای من ،محمدرسا جانم

  • ۹۹/۰۷/۱۳
  • خانم مسلمون

خدابامنه

قرار ملاقات مهم

منوپسرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
برای زندگی می‌نویسم