برای زندگی می‌نویسم

یه مامان
سلام خوش آمدید

کلمه ؛قدرتمندترین سلاح عجیب جهان

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۶ ب.ظ

امروز میخوام از اتفاق دیشب و امروز حرف بزنم :

از "کلمه" قدرتمندترین سلاح عجیب جهان.

دیشب بود که با پرسیدن سوالی در گروهی جوابی گرفتم که آن را شایسته شخصیت خودم نمیدانستم.

برای من که نسبت به هرچیزی حساسیت نشان میدهم ، شاید ناراحت شدن چیز غیر عادی نبود.

اما وقتی برای علی پرسش و پاسخ را خواندم به من حق داد که ناراحت شوم.

او اگر جای من بود چیزی نمیگفت؛خودش این را گفت.

اما من جای او نبودم و نتوانستم چیزی نگویم وناراحتی ام را گفتم،همان جا در همان گروهی که احساس کردم مرا خنگ فرض کرده اند.

آن شخص عذرخواهی کرد از سوءتفاهم پیش آمده یا بیانش که مرا آزرد.

اما هیچ حسی در درونم نسبت به پذیرش آن عذرخواهی به وجود نیامد.

"لطفا"کلمه ای که میتواند در حین مودبانه کردن جمله ای ،جمله ای دیگر را عجیب نامحترمانه کند.

قدرت کلمات اینگونه است.

جایی تو را خوشحال میکند و جایی دیگر تو را از این رو به آن رو.

من کلمه را قدرتمندترین سلاح عجیب جهان میدانم.

و معتقدم و باور دارم که با آن میشود به جنگ ترامپ هم رفت.

وای راستی اصلا مگر نه اینکه معجزه پیامبر هم " از کنار هم قرار گرفتن کلمات " بوجود آمد و نامش شد "قرآن".

من به معجزه بودن قرآن هم ایمان دارم.

  • ۹۹/۰۷/۱۱
  • خانم مسلمون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
برای زندگی می‌نویسم