برای زندگی می‌نویسم

یه مامان
سلام خوش آمدید

وضعیت آخر

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۴۹ ب.ظ

مشغول خوندن یکی از بهترین کتابهای عمرم هستم.

مثل کتابهای درسی بخش بخشش کردم و هر روز خودم رو مقید کردم به خوندن همون چند صفحه کم تا همه کلمه ها و جمله ها و توصیه هاش رو از بر بشم.

خیلی وقت بود که بهم چشمک میزد بیا و من رو بخون.

نمیدونم چرا به چشمک دلم دیر جواب دادم.

حالا همزمان هر دوتامون مشغول خوندنش هستیم اون هم با سرعت لاک پشتی که هیچ کلمه ایش رو جا نگذاریم.

یه کتاب روانشناسی قشنگ و دقیق و سلیس " وضعیت آخر؛من خوب هستم ،شما خوب هستید"

نوشته تامس ای هریس.

رسیدم به فصل 7 و این جمله ناب :

وقت متاعی است که ما از هر چیزی بیشتر می خواهیم،اما افسوس که از هر چیز بدتر هدرش می دهیم.

"ویلیام پن"

چقدر هر روز میگیم من اگه وقت داشتم ... و چقدر هر روز لحظه هامون رو راحت هدر میدیم ...

لازم به ذکر هست که وزش بوی ناخوشایند از کانال کولر به درون اتاق همچنان ادامه دارد.شبیه بوی سیر سوخته است ...

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
برای زندگی می‌نویسم