برای زندگی می‌نویسم

یه مامان
سلام خوش آمدید

مردی که شش ماه با سه سالگی فاصله دارد

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۰۶ ب.ظ
مادر به خودش یاد آوری میکند که هدف او :
پرورش فرزندیست که می تواند خشمش را کنترل کند و هوش هیجانی لازم برای این کار راد دارد.
این یعنی در چنین شرایطی تنبیه حتما کار نمی کند ؛ بلکه کودک باید با مادرش ارتباط برقرار کند و برای مدیریت احساساتش از مادر کمک بگیرد....
***
همین چند لحظه پیش بود که با چنگال افتاده بود به جون مرغ پخته شده ای که در یک لیوان آب غوطه ور بود.
اگه ظرف مرغ رو سریع از جاش برمیداشتم حتما بینمون کدورت پیش میومد.
کما اینکه داشتیم این کار رو هم میکردیم .
میون نه نه گفتن هاش یه لحظه صبر کردم و بهش گفتم تو میخوای با مرغ بازی کنی توی همین ظرف.پس بذار آب رو خالی کنم تو ظرف دیگه.
و ختم ماجرا.
هم اون به بازی مرغییش رسید و هم من فرش رو از آب مرغ مالی شدن نجات دادم.
***
باباش رو صدا میکنه بیاد اتاق.
میگم چیکار داری با بابا که میگی بیاد اتاق ؟
میگه میخوام باهاش صحبت کنم.
***
و من شاکرترینم از وجود هم صحبت هایی چون او و پدرش.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
برای زندگی می‌نویسم