برای زندگی می‌نویسم

یه مامان
سلام خوش آمدید

سوره حمد

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۱۷ ق.ظ

به نام خداوند گسترده مهربان

ستایش از ان خداست که پروردگار جهانیان است.

همو که گسترده مهر و مهربان است

خداوندگار روز پاداش و روز جزاست

بار الها تنها تو را می پرستم و در آن تنها از تو یاری می جوییم

ما را به راه راست هدایت فرما

راه کسانی که به آنان نعمت دادی؛ همانان که نه به بیراهه رفته و به خشم تو گرفتار شده اند و نه گم گشتگانند که راه دست نشناخته اند.

 

امروز روز قرآن.

باید بخونم.

تامل کنم.

با خودم کلنجار برم و آیه ها رو بالا پایین کنم

تا بفهمم حرفی رو که تو دل خودشون جای دادن رو.

از سوره حمد شروع کردم اولین سوره قرآنی.

خدایا تو معبود منی.

خالصانه و عاشقانه دوستت دارم با وجود همه ابهاماتی که ذهنم رو به خودش درگیر کرده.

اینروزها با خودم خیلی درگیرم.

درگیر رسیدن به جواب یه سوال.

وقتی بد بیاری ها پشت هم گریبان خودم و مردم کشورم رو میگیره خب طبیعیه که همچین سوالی هم از ذهنم بگذره.

باید با این اوصاف باز هم نسل بشر ادامه پیدا کنه ؟

به دنیا آوردن نوزادی معصوم و اجبارش به زندگی تو این دنیا که حتی هوای نفس کشیدن هم نداریم ظلم نیست ؟

دنبال یه دلیلم ؟!

دنیا اومدن یه نوزاد بی شک قشنگترین اتفاقی که برای هر زن و شوهری میتونه بیفته.

وجودش با همه سختی هایی که داره نهایت امید به زندگی و خوشی و انگیزه رو همراه داره.

اما میخوام اینو بدونم چه فایده ای برای خودش داره ؟!

دارم میترکم از بی جوابی تو این دنیای آشوب.

دلم می خواد دورم پر باشه از بچه های ریز و درشت اما به دنیا اومدن هر نوزادی رو فقط ظلم به خودش میدونم.

کمکم کن ای الرحم الراحمین

راه درست رو نشونم بده

راهی که تو میخوای تو مقصدش هستی .

کمکم کن و کمکمون کن که بهترین تو باشیم خدای مهر و مهربانی.

 

#خدابامنه

 

 

  • ۹۸/۱۲/۱۲
  • خانم مسلمون

اولین سوره قرآن

فرزندآوری

قرآن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
برای زندگی می‌نویسم